Оголошення

Зміни в організації виплати і доставки пенсій та грошової допомоги

Кабінетом Міністрів України 29 березня 2021 року прийнято постанову № 277 „Про додаткові заходи щодо організації виплати і доставки пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України”.

Відповідно до постанови, до 1 вересня 2021 року Пенсійний фонд України проведе перший конкурс для відбору організацій, які здійснюватимуть виплату і доставку пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України. До його проведення виплату і доставку пенсій здійснюватиме АТ „Укрпошта”.

За місцем фактичного проживання з 1 вересня 2021 року отримуватимуть пенсії та грошову допомогу:

    люди з інвалідністю І групи;
    особи, які за висновком лікарсько-консультативної комісії не здатні до самообслуговування та потребують постійного стороннього догляду;
    особи, які досягли 80-річного віку;
    одержувачі державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та допомоги на догляд.

Особи з вищезазначених категорій отримуватимуть пенсії та грошову допомогу за власним вибором: або через організацію, відібрану на конкурсі, або через обраний самостійно банк з числа уповноважених.

Інші категорії пенсіонерів, які на сьогодні отримують виплати у відділеннях АТ «Укрпошта» або з доставкою додому листоношами, до 1 вересня 2021 року повинні обрати один з уповноважених банків для здійснення подальшої виплати пенсій з переліку https://www.pfu.gov.ua/1906048-perelik-bankiv-upovnovazhenyh-na-vyplatu-pensij/.

У разі, якщо до визначеного терміну громадяни не зроблять вибір, виплата пенсій кожному з таких одержувачів з 1 вересня 2021 року здійснюватиметься через поточний рахунок в АТ “Ощадбанк”, який буде відкритий за зверненням органу Пенсійного фонду України, про що одержувача буде проінформовано. Громадяни можуть будь-коли змінити уповноважений банк за власним бажанням.

Конкурс на заміщення вакантної посади

У відповідності до розпорядження міського голови від 14.04.2021 року, № 123

ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС
на заміщення вакантної посади
головного спеціаліста служби у справах дітей міської ради

Вимоги до претендентів: Повна вища освіта за освітньо – кваліфікаційним рівнем спеціаліста , магістра , не нижче бакалавра .

Стаж роботи за фахом не менше 2 років, або стаж роботи на державній службі або службі в органах місцевого самоврядування не менше 3 років.

Вільне володіння державною мовою, бажане знання угорської мови, організаторські здібності, комунікабельність. Володіння основними навиками роботи на комп’ютері з відповідними програмними засобами.

До участі в конкурсі необхідно подавати заяву про участь в конкурсі, особову картку (форма П2-ДС) з відповідними додатками, дві фотокартки розміром 4х6, копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, копію першої та другої сторінок паспорта громадянина України, електронну декларацію як претендента на посаду згідно антикорупційного законодавства України на сайті НАЗК , письмову згоду на обробку персональних даних, медичну довідку про стан здоров’я, копію військового квітка для військовослужбовців або військовозобов’язаних , а також успішно скласти іспит

(додаткова інформація надається відділом кадрової роботи, тел. 2-34-45) ,
у робочий час /понеділок – четвер з 8.30 по 18.00 к.ч , п’ятниця 8.30-14.30 к.ч.

Заяви приймаються за адресою: м. Берегове, вул. Б.Хмельницького, 7
( Термін подачі документів до 18 травня 2021 року )

Конкурсна комісія

Конкурс на заміщення вакантної посади

У відповідності до розпорядження міського голови від 14.04.2021 року, № 116

ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС
на заміщення вакантної посади
начальника відділу інформаційного забезпечення міської ради

Вимоги до претендентів: Повна вища юридична освіта за освітньо – кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня магістра , спеціаліста.
Стаж роботи за фахом не менше 5 років, або стаж роботи на державній службі або службі в органах місцевого самоврядування не менше 3 років.
Вільне володіння державною мовою, бажане знання угорської мови, організаторські здібності, комунікабельність. Володіння основними навиками роботи на комп’ютері з відповідними програмними засобами.
До участі в конкурсі необхідно подавати заяву про участь в конкурсі, особову картку (форма П2-ДС) з відповідними додатками, дві фотокартки розміром 4х6, копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, копію першої та другої сторінок паспорта громадянина України, електронну декларацію як претендента на посаду згідно антикорупційного законодавства України на сайті НАЗК, письмову згоду на обробку персональних даних, медичну довідку про стан здоров’я, копію військового квітка для військовослужбовців або військовозобов’язаних , а також успішно скласти іспит

(додаткова інформація надається відділом кадрової роботи, тел. 2-34-45) ,
у робочий час /понеділок – четвер з 8.30 по 18.00 к.ч , п’ятниця 8.30-14.30 к.ч.

Заяви приймаються за адресою: м. Берегове, вул.. Б.Хмельницького, 7
(Термін подачі документів до 18 травня 2021 року)

Конкурсна комісія

Конкурс на заміщення посади

У відповідності до розпорядження міського голови від 12.04.2021 року, № 111

ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС
на заміщення вакантних посад
управління соціального захисту населення Берегівської міської ради

1) провідного спеціаліста сектору формування та проведення виплат відділу соціальних допомог – 1 штатна посада;

Вимоги до посади: базова вища або повна вища освіта за освітньо – кваліфікаційним рівнем бакалавра або спеціаліста ; вільне володіння державною мовою, бажане знання угорської мови, обов’язкове володіння комп’ютером, стаж роботи не менше 1 року.

2) провідного спеціаліста сектору по роботі з пільговою категорією населення відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення та роботи з інвалідами – 1 штатна посада;

Вимоги до посади: базова вища або повна вища освіта за освітньо – кваліфікаційним рівнем бакалавра або спеціаліста ; вільне володіння державною мовою, бажане знання угорської мови, обов’язкове володіння комп’ютером , стаж роботи не менше 1 року.

3) провідного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності – 1 штатна посада;

Вимоги до посади: базова вища або повна вища освіта за освітньо – кваліфікаційним рівнем бакалавра або спеціаліста ( економічна ; бухгалтерський облік та аудит) ; вільне володіння державною мовою, бажане знання угорської мови, обов’язкове володіння комп’ютером, стаж роботи не менше 1 року.

До участі в конкурсі необхідно подавати заяву про участь в конкурсі, особову картку (форма П2-ДС) з відповідними додатками, дві фотокартки розміром 4х6, копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, копію першої та другої сторінок паспорта громадянина України, електронну декларацію як претендента на посаду згідно антикорупційного законодавства України на сайті НАЗК , письмову згоду на обробку персональних даних, медичну довідку про стан здоров’я, копію військового квітка для військовослужбовців або військовозобов’язаних , а також успішно скласти іспит
(додаткова інформація надається відділом кадрової роботи, каб. 14.3, П поверх тел. 2-34-45) в робочий час / понеділок-четвер/ 8.30-18.00 к.ч., п’ятниця 8.30-14. 30 к.ч. /

Заяви приймаються за адресою: м. Берегове, вул. Б.Хмельницького, 7
(Термін подачі документів до 12 травня 2021 року )
Конкурсна комісія

Протокол комісії по ТЕБ та НС №7

Протокол комісії по ТЕБ та НС Берегівської міської ради №7 від 12.04.2021р.

Переглянути

Про оголошення конкурсу на визначення виконавця надання послуг з вивезення побутових відходів Берегівської територіальної громади

Рішення виконавчого комітету №73 від 24.03.2021р. “Про оголошення конкурсу на визначення виконавця надання послуг з вивезення побутових відходів Берегівської територіальної громади”

Переглянути

Протокол позапланової комісії по ТЕБ та НС №6

Протокол позапланової комісії по ТЕБ та НС Берегівської міської ради №6 від 06.04.2021р.

Переглянути

Конкурс на заміщення посади

У відповідності до розпорядження міського голови від 24.03.2021 року, № 93

ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС

на заміщення вакантної посади головного спеціаліста фінансово-господарського відділу Берегівської міської ради

Вимоги до претендентів: вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Вільне володіння державною мовою, бажане знання угорської мови, організаторські здібності, комунікабельність. Стаж роботи менше 5 років, бажаний стаж державної служби або служби в органах місцевого самоврядування не менше 5 років.

До участі в конкурсі необхідно подавати заяву про участь в конкурсі, особову картку (форма П2-ДС) з відповідними додатками, дві фотокартки розміром 4х6, копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, копію першої та другої сторінок паспорта громадянина України, електронну декларацію як претендента на посаду згідно антикорупційного законодавства України на сайті НАЗК , письмову згоду на обробку персональних даних, медичну довідку про стан здоров’я, копію військового квітка для військовослужбовців або військовозобов’язаних , а також успішно скласти іспит

(додаткова інформація надається відділом кадрової роботи, каб. 14.3, П поверх тел. 2-34-45 в робочий час /понеділок-четвер/ 8.30-18.00 к.ч., п’ятниця 8.30-14.30 )

Заяви приймаються за адресою: м. Берегове, вул.Б.Хмельницького, 7
(Термін подачі документів по 23 квітня 2021 року включно)
Конкурсна комісія

Інформація щодо питань протидії торгівлі людьми

02 02 02
02 02 02
02

Протокол комісії по ТЕБ та НС №5

Протокол комісії по ТЕБ та НС Берегівської міської ради №5 від 17.03.2021р.

Переглянути

𝗖𝗼𝗻𝘀𝘂𝗹𝘁𝗮𝗻𝘁’𝘀 𝗗𝗶𝗴𝗲𝘀𝘁 випуск #3

TTT

𝗖𝗼𝗻𝘀𝘂𝗹𝘁𝗮𝗻𝘁’𝘀 𝗗𝗶𝗴𝗲𝘀𝘁 випуск #3 в рамках програми Train the Trainers вже готовий до Вашої уваги!
В кожному дайджесті команди-учасники Програми висвітлюють для Вас тематики модулю, що вивчають, а також розповідають у форматі кейс-стаді про свій досвід роботи з компанією-клієнтом в попередньому модулі.

У Випуску #3 Ви зможете ознайомитися з історіями співпраці учасників програми з компаніями-клієнтами ІТ сектору щодо експорту різноманітних IT рішень та розвитку діджитал маркетингу, а також почитати статті на наступні теми:
• Ведення бізнесу на зарубіжних ринках: які аспекти треба врахувати
• Вимоги ринку та споживачів – що потрібно знати та перевірити перед тим, як починати експортувати
• Зміна продукту та його адаптація до нового ринку
• Персона клієнта: три кроки побудови і необхідні ресурси
• Карта подорожі клієнта

𝗖𝗼𝗻𝘀𝘂𝗹𝘁𝗮𝗻𝘁’𝘀 𝗗𝗶𝗴𝗲𝘀𝘁 – це підбірка корисної інформації для підприємців, експортерів та консультантів в експорті, що допоможе Вашій компанії у виході на іноземні ринки від учасників інноваційної освітньої програми 𝗧𝗿𝗮𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗧𝗿𝗮𝗶𝗻𝗲𝗿𝘀 для консультантів державного та приватного секторів у сфері експортної діяльності.
Читайте третій випуск та підписуйтесь на сторінки команд учасниць, щоб отримувати більше інформації з питань експорту: https://export.gov.ua/463-train_the_trainers_consultants_digest_3
____
Програма Train the Trainers розроблена Інститутом маркетингу Естонії у співпраці з Офісом з просування експорту. Програма фінансується Державним департаментом США (в рамках “Emerging Donors Challenge Program Round Seven”), а також Міністерством закордонних справ Естонії (Проект з питань розвитку співробітництва та гуманітарної допомоги).

Повідомлення Берегівської міської ради

Берегівська міська рада оголошує про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості проекту детального плану території та Звіту по стратегічній екологічній оцінці до проекту документа державного планування.

ПОВНА НАЗВА ДОКУМЕНТА ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ
Детальний план території «Розміщення об’єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування по вулиці Вузькій у м. Берегове».

Мета розроблення детального плану території – створення умов для розміщення об’єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування.
Проект розроблено на підставі рішення виконавчого комітету Берегівської міської ради від 17.03.2020р. № 60.

Замовник містобудівної документації – Виконавчий комітет Берегівської міської ради.
Розробник проекту детального плану – ФОП, архітектор Зазулич С.І.
Виконавець звіту про стратегічну екологічну оцінку – ФОП Зазулич С.І.

ОРГАН, ЩО ПРИЙМАТИМЕ РІШЕННЯ ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ДОКУМЕНТА ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ – Берегівська міська рада.

ПЕРЕДБАЧУВАНА ПРОЦЕДУРА ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ
Дата початку та строки здійснення процедури: громадське обговорення проекту Детального плану та Звіту про стратегічну екологічну оцінку розпочато з дня їх оприлюднення – 17 березня 2021 р. на сайті Берегівської міської ради за адресою http://beregovo-beregszasz.gov.ua/ua/ та триватиме до 17 квітня 2021 р.

ДАТА, ЧАС І МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ЗАПЛАНОВАНИХ ГРОМАДСЬКИХ СЛУХАНЬ
19 березня 2021 року о 14.00 год. к.ч. у відділі містобудування та архітектури Берегівської міської ради за адресою: 90202, м.Берегове, вулиця Б. Хмельницького, 7, відбудуться громадські слухання з презентацією та експонуванням проекту.
Ознайомитися з проектом Детального плану та Звітом про стратегічну екологічну оцінку, а також звертатися з пропозиціями та зауваженнями в усній і письмовій формі можливо до містобудування та архітектури Берегівської міської ради за адресою: 90202, м.Берегове, вулиця Б. Хмельницького, 7, або на електронну пошту e-mail:arch_bermvk@ukr.net
Пропозиції та зауваження просимо надавати до 17 березня 2021 року.

НЕОБХІДНІСТЬ ПРОВЕДЕННЯ ТРАНСКОРДОННИХ КОНСУЛЬТАЦІЙ щодо проекту документа державного планування – відсутня.

Переглянути звіт по СЕО Переглянути пояснювальну записку до детального плану

Переглянути 1-й аркуш ДП Переглянути 2-й аркуш ДП Переглянути 3-й аркуш ДП Переглянути 4-й аркуш ДП Переглянути 5-й аркуш ДП

Оголошення

02

Державна прикордонна служба гарантує:

Грошові виплати на суму більш ніж 150 тисяч гривень за рік.

З них: – заробітна плата на рік складає 10 500 грн*12 міс.=126 000,00 грн.
– одноразова щорічна матеріальна допомога на оздоровлення 10 500,00 грн.
– одноразова щорічна матеріальна допомога на вирішення соціально- побутових питань – 1110,00 грн.
– підйомна допомога при укладанні першого контракту =20430,00 грн.

Обов’язкова щорічна відпустка від 30 днів.

Тривалість відпустки зростає зі збільшенням вислуги років (10 років -35 днів, 15 років -40 діб, 20 років -45 діб).

Крім того:

Право поєднувати військову службу та заочне навчання в цивільних вищих навчальних закладах.
Безкоштовне харчування триразове харчування в добовому наряді.
Безкоштовне забезпечення речовим майном (зимовою та літньою військовою формою одягу, екіпіровкою).
Часткова компенсація коштів за винаймання житла- від 2270грн до 3400 грн.
Право на пенсію після 25 років вислуги та грошова компенсація на придбання власного житла.
Пільгове обчислення загального стажу у співвідношенні 1:1,5 для військовослужбовців за контрактом, які проходять військову службу в підрозділах кордону . Військова служба зараховується до загального страхового стажу, державної служби.

Важливо!!!
• Військовослужбовці першого контракту(три роки) не залучаються до проведення операції Об’єднаних Сил на сході України.
• Підписання контракту з Держприкордонслужбою – альтернатива проходженню строкової служби, тобто звільнення від строкової служби, та можливість проходження служби за контрактом лише в межах Закарпатської області без переміщень до інших населених пунктів.
• Збереження попереднього місця роботи та середньомісячного заробітку під час дії особливого періоду ( в разі офіційного працевлаштування при підписані контакту).

За довідками звертатися в відділ комплектування Мукачівського прикордонного загону за адресою:
м. Мукачево, вул. Недецеї, 45, тел. 096-588-58-43,068-805-15-15,050-785-48-92.

Протокол комісії по ТЕБ та НС №4

Протокол комісії по ТЕБ та НС Берегівської міської ради №4 від 05.03.2021р.

Переглянути

Зміна реквізитів сплати орендної плати за землю

ОГОЛОШЕННЯ
для суб’єктів господарської діяльності-орендарів земельних ділянок комунальної та державної власності

    Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» із змінами внесеними Законом України від 17.11.2020 року «Про внесення змін до деяких законів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування і районних державних адміністрацій», Розпорядження Кабінету міністрів України від 12.06.2020 року № 712-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Закарпатської області» утворена Берегівська міська територіальна громада.

    З метою впорядкування документів, що регулюють відносини між власниками землі та користувачами, згідно статей 12, 93, 122, 1481 Земельного кодексу України, статті 770 Цивільного кодексу України, Закону України «Про оренду землі», Рішення 2 сесії 8 скликання Берегівської міської ради від 14.12.2020 року №35, рішення 4 сесії 8 скликання Берегівської міської ради від 22.02.2021 року №149, просимо Вас звернутись до Управління земельних відносин Берегівської міської ради.
Одночасно повідомляємо Вас про зміну реквізитів при сплаті орендної плати за землю:

Юридичні особи Фізичні особи
Отримувач ГУК у Зак. обл. / Берегівська тг/ ГУК у Зак. обл. / Берегівська тг/
Код ЄДРПОУ 37975895 37975895
Банк отримувача Казначейство України (ЕАП) Казначейство України (ЕАП)
Рахунок UA63899998033418981200000741 UA088999980334199815000007491
Код платежу 18010600 18010900

Щодо Правил утримання та збереження полезахисних лісових смуг

     До уваги громадян, Берегівська міська рада звертає увагу, що Кабінетом Міністрів України прийнято постанову №650 від 22 липня 2020 року «Про затвердження Правил утримання та збереження полезахисних лісових смуг, розташованих на землях сільськогосподарського призначення», даними правилами визначаються основні вимоги щодо утримання та збереження полезахисних лісових смуг, розташованих на землях сільськогосподарського призначення, проведення комплексу заходів з метою забезпечення виконання функцій з агролісотехнічної меліорації, вони є обов’язковими для виконання усіма власниками, орендарями та користувачами земельних ділянок, на яких розташовано полезахисні лісові смуги. Заходи з утримання та збереження полезахисних лісових смуг на підставі матеріалів лісовпорядкування або обстежень комісією з метою визначення необхідності проведення невідкладних заходів з поліпшення санітарного стану полезахисних лісових смуг, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (аварій, стихійного лиха тощо) у пошкоджених, малоефективних, зріджених, відмираючих насадженнях, які втрачають свої захисні функції проводяться землекористувачами.

     Одночасно повідомляємо, що постановою №650 від 22 липня 2020 року «Про затвердження Правил утримання та збереження полезахисних лісових смуг, розташованих на землях сільськогосподарського призначення» також внесено зміни до Типового договору оренди землі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2004 року.

Протокол комісії по ТЕБ та НС №3

Протокол комісії по ТЕБ та НС Берегівської міської ради №3 від 26.02.2021р.

Переглянути

Про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки детального плану

Про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки детального плану на території Берегівської міської ради

Берегівська міська рада повідомляє про намір визначити обсяг стратегічної екологічної оцінки (СЕО) для детального плану:
1. «Розміщення об’єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування по вулиці Вузькій у м. Берегове»;

Усі зауваження і пропозиції громадськості до заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проектів детальних планів, необхідно надсилати протягом 15 днів з моменту оприлюднення заяви до відділу містобудування та архітектури Берегівської міської ради за адресою: 90202, м.Берегове, вул. Б.Хмельницького, 7, або на електрону пошту e-mail: arch_bermvk@ukr.net

Заява

Оголошення про передачу нерухомого майна в оренду через аукціон

Комплекс будівель, площею 1063,1 кв.м. (під літерою А, містить будівля туб. Відділення площею 806,7 кв.м., під літерою Б нежитлова будівля кухні загальною площею 88,3, нежитлова будівля гаражу під літерою В загальною площею 75,0 кв.м., будівля котельні під літерою Г загальною площею 93,1 кв.м., будівля убиральні під літерою Д, на плані хвіртка позначена № 1 огорожа № 2 , колодязь позначений № 3, що знаходяться на земельній ділянці по вул. Пушкіна, 28/а у м. Берегове, площею 0,9357 га. кадастровий номер 2110200000:01:020:0100.

1.Інформація про об’єкт оренди.
Інформація про орендодавця: Управління комунального майна, код ЄДРПОУ 35056015, місцезнаходження: вул. Б.Хмельницького, 7, м. Берегове, Закарпатської області, 90202, Україна, тел. 0956355632, електонна адреса: bmrukm@gmail.com.
Інформація про балансоутримувача: Управління комунального майна Берегівської міської ради, код ЄДРПОУ 35056015, місцезнаходження: вул. Б.Хмельницького, 7, Закарпатської області, 90202, Україна.
Загальна інформація: комплекс будівель, площею 1063,1 кв.м. (під літерою А, містить будівля туб. Відділення площею 806,7 кв.м., під літерою Б нежитлова будівля кухні загальною площею 88,3, нежитлова будівля гаражу під літерою В загальною площею 75,0 кв.м., будівля котельні під літерою Г загальною площею 93,1 кв.м., будівля убиральні під літерою Д, на плані хвіртка позначена № 1 огорожа № 2, колодязь позначений № 3 (далі – об’єкт).
Тип об’єкта: нежитлова будівля туб.відділення, тривалий час не використовувалася.
План об’єкта та фото додається
Місцезнаходження об’єкта: вул. Пушкіна, 28/а, м. Берегове, Закрпатської області, 90202, Україна.
Відомості про об’єкт: комплекс будівель, будівля туб. Відділення, загальною площею 1063,1 кв.м., що розташований за адресою: вул.Пушкіна, 28/а м.Берегове.
Технічний стан об’єкта: комунікації потребують відновлення.
Стартова орендна плата для аукціону за методом покрокового зниження стартової орендної плати: 9636,44 грн.
Кінцевий строк подання заяви на здасть в електронному аукціоні та електронному аукціоні за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій встановлюється електронною торговою системою для кожного електронного аукціону окремо.
Строк оренди: 10 років
Цільове призначення та умови користування:
Об’єкт може використовуватися за цільовим призначенням (охорона здоров’я та соціальна допомога).
Додаткові умови оренди: Орендар має право за письмовою згодою Орендодавця після укладення договору оренди на здійснення поліпшень і ремонту орендованого майна.
Потенційний орендар повинен відповідати вимогам до особи орендаря, визначеним статтею 4 Закону України «Про оренду державного та комунального майна».
Суборенда допускається за письмовою згодою Орендодавця.

2.Інформація про аукціон.

Спосіб проведення аукціону: аукціон передачі нерухомого майна в оренду.
Дата та час проведення аукціону: аукціон в електронній формі буде проведено 16.03.2021 року, час проведення визначається електронною торговою системою автоматично.

Аукціон на передачу майна в оренду проводиться через 22 дні після публікації в ЕТС оголошення про передачу майна в оренду

Кінцевий строк подання заяви на участь в електронному аукціоні встановлюється електронною торговою системою для кожного електронного аукціону окремо в проміжок часу з 19 години 30 хвилин до 20 години 30 хвилин дня, що передує дню проведення електронного аукціону.

3. Інформація про умови, на яких проводиться аукціон.
Передача об’єкта в оренду – комплекс будівель, площею 1063,1 кв.м. (під літерою А, містить будівля туб. Відділення площею 806,7 кв.м., під літерою Б нежитлова будівля кухні загальною площею 88,3, нежитлова будівля гаражу під літерою В загальною площею 75,0 кв.м., будівля котельні під літерою Г загальною площею 93,1 кв.м., будівля убиральні під літерою Д, на плані хвіртка позначена № 1 огорожа № 2, колодязь позначений № 3 здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про оренду державного та комунального майна», Постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 року № 483 «Деякі питання оренди державного та комунального майна».

Розмір гарантійного внеску: 120 661,85 грн.

Розмір реєстраційного внеску: 600,00 грн
600,00грн. (станом на 01.01.2021р.: 6000 * 0,1 = 600,00 грн.) Реєстраційний внесок – сума коштів у розмірі ОД мінімальної заробітної плати, діючої станом на 1 січня поточного року, яка вноситься потенційним орендарем на відповідний рахунок оператора електронного майданчика за реєстрацію заяви на участь в аукціоні. Реєстраційний внесок не повертається потенційному орендарю.

Кількість кроків: 3
Крок: 96,36 грн.
Розмір мінімального кроку аукціону встановлюється на рівні 1 % стартової орендної плати об’єкта оренди.
Умови укладення договору: 1. Переможець укладає договір оренди об’єкта оренди та підписує акт приймання-передачі з орендодавцем протягом 20 робочих днів з дня, наступного за днем формування протоколу про результати електронного аукціону.

Додаткові платежі
1. Орендар самостійно оплачує вартість спожитих комунальних послуг постачальникам цих послуг.
2. Орендар зобов’язаний застрахувати орендоване майно на користь орендодавця згідно з Порядком передачі майна в оренду.
3. Відшкодування плати за користування земельною ділянкою здійснюється орендарем на підставі окремого укладеного договору.
4. Додаткова інформація:
Найменування організатора аукціону – Управління комунального майна Берегівської міської ради, код ЄДРПОУ 35056015, місцезнаходження: вул. Б.Хмельницького, 7, Закарпатської області, 90202, Україна, місцезнаходження: вул. Б.Хмельницького, 7, м.Берегове, Закарпатської області, 90202, Україна, тел. 0956355632, .Години роботи: з 8.30 год. до 18.00 год. з понеділка по четвер обідня перерва з 13.00 год. до 14.00 год та з 8.30 год. до 14,30 год. п’ятниця без обідньої перерви.
Час і місце проведення огляду об’єкта: у робочі дні за попереднім записом з 08:30 до 17:00 з понеділка по п’ятницю за місцезнаходженням об’єкта: 90202, Україна, Закрпатська область, м. Берегове, вул. Пушкіна, 28/а.

ПІБ контактної особи: Сойма Ганна Іванівна, тел.+380956355632

Особа, яка має намір взяти участь в електронному аукціоні, сплачує реєстраційний та гарантійний внески для набуття статусу учасника.
https://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2

Реквізити для перерахування операторами електронних майданчиків реєстраційних внесків потенційних орендарів в національній валюті:

Одержувач: ГУК у Зак.обл/Берегівська тг/
код ЄДРПОУ 37975895
Банк отримувача Казначейство України (ЕАП)
р/р UA 208999980314040544000007491
Призначення платежу: реєстраційний внесок

Конкурс на заміщення посади

У відповідності до розпорядження міського голови від 18.02.2021 року, № 62

ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС на заміщення вакантних посад управління соціального захисту населення Берегівської міської ради

1) провідного спеціаліста сектору формування та проведення виплат
відділу соціальних допомог – 1 штатна посада;
Вимоги до посади: базова вища або повна вища освіта за освітньо – кваліфікаційним рівнем бакалавра або спеціаліста ; вільне володіння державною мовою, бажане знання угорської мови, обов’язкове володіння комп’ютером, стаж роботи не менше 1 року.
2) провідного спеціаліста сектору по роботі з пільговою категорією
населення відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення та роботи з інвалідами – 1 штатна посада;
Вимоги до посади: базова вища або повна вища освіта за освітньо – кваліфікаційним рівнем бакалавра або спеціаліста ; вільне володіння державною мовою, бажане знання угорської мови, обов’язкове володіння комп’ютером , стаж роботи не менше 1 року.
3) провідного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності -1 штатна посада;
    Вимоги до посади: базова вища або повна вища освіта за освітньо – кваліфікаційним рівнем бакалавра або спеціаліста ( економічна ; бухгалтерський облік та аудит) ; вільне володіння державною мовою, бажане знання угорської мови, обов’язкове володіння комп’ютером, стаж роботи не менше 1 року.
    До участі в конкурсі необхідно подавати заяву про участь в конкурсі, особову картку (форма П2-ДС) з відповідними додатками, дві фотокартки розміром 4х6, копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, копію першої та другої сторінок паспорта громадянина України, електронну декларацію як претендента на посаду згідно антикорупційного законодавства України на сайті НАЗК , письмову згоду на обробку персональних даних, медичну довідку про стан здоров’я, копію військового квітка для військовослужбовців або військовозобов’язаних , а також успішно скласти іспит
    (додаткова інформація надається відділом кадрової роботи, каб. 14.3, ІІ поверх тел. 2-34-45) в робочий час / понеділок-четвер/ 8.30-18.00 к.ч., п’ятниця 8.30-14. 30 к.ч. /

Заяви приймаються за адресою: м. Берегове, вул. Б.Хмельницького, 7

(Термін подачі документів до 20 березня 2021 року)

Конкурсна комісія